Sorry. We did not find anything.
Το FUSO Canter 7,5 t είναι απλά η καλύτερη επιλογή για όλες (σχεδόν) τις δουλειές, καθώς τα πειστικά βασικά χαρακτηριστικά που διαθέτει το καθιστούν το ιδανικό όχημα για όλες σχεδόν τις εφαρμογές της εφοδιαστικής.
Όπως όλα τα μοντέλα, το Canter 7,5 t διαθέτει φυσικά τις τυπικές μικρές διαστάσεις ενός ελαφρού φορτηγού, οι οποίες το κάνουν ευέλικτο και εύκολο στους ελιγμούς. Επιπλέον, ανάλογα με τη διαμόρφωση, έχει το χαμηλότερο βάρος στην κατηγορία του – 2.520 kg με μονή καμπίνα και 2.785 kg με διπλή καμπίνα, χωρίς να γίνονται εκπτώσεις στην ευστάθεια.
Το στιβαρό χαλύβδινο πλαίσιο τύπου σκάλας με πάχος 6 mm, επιτρέπει φέρουσα ικανότητα σασί έως και 5 τόνων. Τα μεγάλα μέγιστα φορτία άξονα – 3.100 kg για τον μπροστινό και έως 5.800 kg για τον πίσω άξονα – ολοκληρώνουν τη σχεδίαση του Canter 7.5 t με γνώμονα το ωφέλιμο φορτίο.
Η πλεονεκτική σχεδίασή του με σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς κάνουν το Canter 7,5 t να έχει συγκριτικά τις πιο μικρές συνολικές διαστάσεις. Κυρίως όσον αφορά τις υπερκατασκευές μεγάλου μήκους – μέγιστο μήκος 7,2 m – δίνοντάς του ένα ατού σε σχέση με τα βαν με μύτη. Το Canter 7,5 t έχει ένα σαφές πλεονέκτημα στην ευελιξία με εξίσου πολλές – έως και 15 – θέσεις παλετών. Για να μην αναφέρουμε την πρόσθετη ικανότητα ρυμούλκησης έως και 3,5 τόνων.
Ένας άλλος πρακτικό βασικό στοιχείο είναι ο τακτοποιημένος σχεδιασμός του εσωτερικού, ο οποίος έχει ως αποτέλεσμα ένα εξαιρετικό πλάτος επιβίβασης περίπου 200 mm. Η εύκολη και ασφαλής αποβίβαση από την πλευρά του συνοδηγού σε δρόμους με μεγάλη κυκλοφορία δεν αποτελεί πρόβλημα.
3S13 | 3S15 | ||||
Καμπίνα | Standard (1,7 m) | Standard (1,7 m) | |||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | Μονή / 3 | |||
Μεταξόνιο (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | |||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | Άνεσης (2,0m) | |||||||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | Μονή / 3 | Διπλή / 6 | ||||||
Μεταξόνιο (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | |||||||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Καμπίνα | Standard (1,7 m) | ||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | ||
Μεταξόνιο (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 2.300/4.360 | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων | ||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | |||
Τύπος καμπίνας / Kαθίσματα | Μονή / 3 | Διπλά / 7 | ||
Μεταξόνιο (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής (mm) | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων | |||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Γωνία προσέγγισης/διαφυγής (μπροστά/πίσω) | 35°/25° | |||
Απόσταση από το έδαφος κάτω από τον μπροστινό/πίσω άξονα | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | Άνεσης (2,0m) | ||||||||||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | Διπλά / 7 | Μονή / 3 | Διπλά / 7 | ||||||||
Μεταξόνιο (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής (mm) | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | Μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | ||||||||||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*διαθέσιμο μόνο σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων | **διαθέσιμο μόνο σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων DUONIC |
9C18 | ||||
Καμπίνα | Άνεσης (2,0m) | |||
Τύπος καμπίνας / Καθίσματα | Μονή / 3 | |||
Μεταξόνιο (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Φέρουσα ικανότητα σασί (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Μέγιστο μήκος υπερκατασκευής (mm) | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Φορτία άξονα (μπροστά/πίσω) | 3.100/5.800 | |||
Κιβώτιο ταχυτήτων | Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC 6 σχέσεων | |||
Μέγιστη απόδοση/ροπή στρέψης | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Ελάχιστη ακτίνα στροφής από τοίχωμα σε τοίχωμα (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
FUSO προσφέρει για το Canter 7,5 t προς επιλογή τις δύο έκδοσης καμπίνας άνεσης.
Δύο αποδοτικοί και ισχυροί 3λιτροι κινητήρες διατίθενται για το Canter 7,5 t με επίπεδα απόδοσης 110 kW (150 hp) και 129 kW (175 hp).
Εκτός από το συμβατικό μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, η FUSO παρέχει για το Canter 7.5 t και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DUONIC® 2.0.
Το Canter 7,5 t είναι εξοπλισμένο με ποικίλα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας.
Η FUSO προσφέρει για το Canter 7,5 t ανατρεπόμενες, εργοστασιακές υπερκατασκευές με ανατροπή προς τρεις πλευρές και χαλύβδινα πλευρικά τοιχώματα.
Η σχεδίαση του εσωτερικού του Canter 7.5 t βασίζεται στη λειτουργικότητα με γνώμονα τις ανάγκες άνεσης του οδηγού.
Το χαρτοφυλάκιο του Canter 7,5 t πείθει με μια σειρά από πολλά ακόμη στοιχεία εξοπλισμού σχεδιασμένα με γνώμονα την πρακτικότητα.
Το FUSO Canter αποτελεί προϊόν της Daimler Truck AG και διατίθεται σε 32 ευρωπαϊκές χώρες.
Περισσότερα από 800 σημεία υποστήριξης του δικτύου σέρβις της Mercedes-Benz σε όλη την Ευρώπη
παρέχουν κορυφαίας ποιότητας υπηρεσίες για τα Canter με τμήματα παροχής συμβουλών, πωλήσεων, συντήρησης και επισκευής.