Εδώ και ενάμιση χρόνο, η αεροπορική εταιρεία Berlin Brandenburg GmbH στο πλαίσιο της στρατηγικής βιωσιμότητας της για τη διεκπεραίωση της εσωτερικής εφοδιαστικής αποβλήτων και απόρριψης βασίζεται στην ηλεκτρική κινητικότητα – όπως αποδεικνύεται, ακριβώς η σωστή δουλειά για το FUSO eCanter 7C18e.
Το ημερολογιακό έτος 2024, 25,5 εκατομμύρια επιβάτες χρησιμοποίησαν το αεροδρόμιο της πρωτεύουσας BER. Αυτό το επιτυγχάνουν οι περίπου 20.000 εργαζόμενοι, συμπεριλαμβανομένων των περίπου 2.000 άμεσων υπαλλήλων της αεροπορικής εταιρείας Berlin Brandenburg, εν συντομία FBB. «Αυτό είναι συγκρίσιμο με τον πληθυσμό μιας μικρής μεσαίας πόλης, την οποία επισκέπτονται ακόμα περισσότερες από δύο δεκάδες εκατομμύρια ταξιδιώτες», περιγράφει ο Artur Heldt, Διευθυντής Διαχείρισης Αποβλήτων της FBB, με ένα γνωσιακό χαμόγελο. Το κυριότερο: Όπου υπάρχουν άνθρωποι, υπάρχουν σκουπίδια. «Το ονομάζουμε απόβλητο, τον επίσημο όρο στον νόμο για την κυκλική οικονομία. Διότι εδώ στο BER υπάρχουν συνεχώς νέες πρωτοβουλίες για την αποφυγή σε όλους τους τομείς, ένας όσο το δυνατόν καθαρότερος διαχωρισμός και εντατική ανακύκλωση πάντα πριν από την τελική απόρριψη», τονίζει.
Μια ματιά στους ισολογισμούς δείχνει ότι ο τομέας διαχείρισης αποβλήτων επεξεργάστηκε συνολικά σχεδόν 3.300 τόνους αποβλήτων κατά την εν λόγω περίοδο, διαφοροποιημένα σε 39 είδη, τα οποία ονομάζονται κλάσματα. Η απρόσκοπτη, ευέλικτη, γρήγορη, αποτελεσματική και αποδοτική ενδοεπιχειρησιακή εφοδιαστική είναι απαραίτητη με βάση αυτούς τους αριθμούς. Το γεγονός ότι λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά από τον Μάιο του 2024 συνάδει πλήρως με τη στρατηγική βιωσιμότητας του αεροδρομίου. «Είμαστε ήδη συνηθισμένοι στην ηλεκτρική κινητικότητα μέσω του pool αυτοκινήτων για τους εργαζόμενους, οπότε σκέφτηκα ότι στο πλαίσιο μιας νέας απόκτησης ανθρώπων, αυτό πρέπει να συμβαίνει και με ένα ηλεκτρικό φορτηγό», θυμάται ο Artur Heldt.